Cercar en aquest blog

dissabte, 24 de març del 2012

24-03-2012 Iniciació a l'escalada, Camarasa.

Aquest dissabte toca iniciació a l'escalada i vam decidir anar al sector Marcant Estil a Camarasa.

Avui pot venir al meva filla petita, la Meritxell. Quedem com sempre al bar del Pere per esmorzar. Al cap de cinc minuts arriba el Josep amb una colla força gran: El Jordi Sucarrats amb el seu fill Jaume, l'Albert amb la seva companya Laura, el Vicenç d'Artesa, i per sorpresa meva el Carles Tarsà amb el Francesc i la Sara.

El Francesc, la Sara i el Carles de camí cap al Puro

Un cop esmorzats anem cap a la paret, pujo assegurat pel Josep a muntar la primera corda. El Francesc, la Sara i el Carles van al Puro a fer una via que hi ha entre la Normal i la Directa que no sé com es diu. Nosaltres comencem la iniciació amb tres cordes que no paren. Tots pugem i baixem per tot arreu, el sector obert pel incombustible Juan Gutierrez, és de nivell excelent per iniciació i molt divertit tant per la canalla com per nosaltres més grans.
La Laura al final de la via tocant la pandereta.

Les tres coredes en ple funcionament
El vicenç, el Jaume i la Meritxell

El Josep i la Meritxell en acció
El Jordi amb el seu fill Jaume col·locant-li el talabard.

La Sara en descens

Al cap d'un parell d'hores anem al sector que queda més a la dreta, crec que hi ha alguna via que es diu Mortadelo i Filemó, que en alguna altra iniciació ja hi haviem anat. Aquí fem alguna via més dificil ja que la canalla està cansada i prefereix anar a la riba del riu a fer de les seves.

El Josep assegurant l'Albert
Es fa tard i el Josep va a veure com és que no tornen el Carles i el Francesc, ja fa estona que haurien d'haver acabat. En tornar es veu que se'ls hi ha enganxat la corda i el Carles ha hagut de tornar a pujar per desenganxar-la. La via es veu que te el seu grau i prova d'això és que al primer llarg li han dit a la Sara que vingués amb nosaltres, que era massa difícil.
Jo assegurant el Vicenç
Un cop arriben on som nosaltres, fem la foto de tot el grup i al ser sortida conmemorativa del 40è aniversari del Centre Excursionista de la Segarra CES hi ha un regalet per tots els assistents. El fill petit del Vicenç com a ma innocent treu un present per cada u de nosaltres, un mosquetó.
Foto final amb tots els components de la sortida, llevat del Vicenç que va marxar una mica més aviat.

Ha sigut una de les iniciacions amb més afluència de gent i potser la més divertida de les que jo he fet fins ara.

fins a la propera.

1. ¡¡ No me digas que Fransec, Sara y Carles necesitan la iniciación de escalada!!
    Que grandes recuerdos le trae a Luz esas paredes.
    La próxima vez que coincidas con Jordi dale un abrazo de nuestra parte.